Опис
Тягач HOWO 4х2 – це багатофункціональний транспортний засіб, який широко використовується у вантажоперевезеннях на середні і великі відстані. Він здатний перевезти велику кількість різного вантажу, у тому числі і важкої, а також агрегатувати причіпні склади, автопоїзда. Широкі можливості тягачів забезпечуються роботою гідравлічної системи, у складі якої значиться і гідроциліндр.
Тягач HOWO 4х2 єфективно використовуэться в дорожньому будівництві,сільському господарстві, на будівельних органіхаціях, кар’єрах.
Технічна специфікація Тягач HOWO 4х2 | |
---|---|
Колісна формула | 4х2 |
Дозволена маса автомобіля | 12000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 8000 |
Навантаження на задні осі, кg | 13000 |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 6800 |
Габарити (ДхШхВ) | 6125х2496х3125 mm |
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg | 32000 |
Витрата палива (порожня машина), л/100 км | 22,9 |
ідельний зчіпний пристрій із дводюймовим пальцем (Ø50,8 мм) | розрахований для роботи з самоскидним напівпричепом до 55 т |
ДВИГУН
|
|
6циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Система упорскування | BOSCH Сommon Rail. |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 9726 |
Потужність, л.с. | 380 |
Максимальний крутний момент Нм/об. | 1560/12001500 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення | ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
|
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118 | |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст | |
Модель | HR9 |
Тип | 9т., посилений міст |
Задній міст | |
Модель | АС16 |
Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. |
Передавальне число | 4,11 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини
|
|
295/80R22.5 | |
Гальмівна система WABCO
|
|
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
АВС | |
EBS | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир + 1 повноцінна спальна полиця) | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
металевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Інше обладнання
|
|
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л | |
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається | |
механічний вимикач маси | |
Передній гачок буксирувальний | |
аварійний трикутник | |
Домкрат 15 т | |
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором | |
Фільтра салону | |
АКБ 180 Ач | |
Повний комплект гідрообладнання для роботи з самоскидним напівпричепом | |
Сідло
|
|
Сідельний зчіпний пристрій із дводюймовим пальцем (Ø50,8 мм) | розрахований для роботи з самосвальним напівпричепом до 55 т |