HOWO 4х2 ТЯГАЧ


Опис

Тягач HOWO 4х2 – це багатофункціональний транспортний засіб, який широко використовується у вантажоперевезеннях на середні і великі відстані. Він здатний перевезти велику кількість різного вантажу, у тому числі і важкої, а також агрегатувати причіпні склади, автопоїзда. Широкі можливості тягачів забезпечуються роботою гідравлічної системи, у складі якої значиться і гідроциліндр.

Тягач HOWO 4х2 єфективно використовуэться в дорожньому будівництві,сільському господарстві, на будівельних органіхаціях, кар’єрах.

 
Технічна специфікація Тягач HOWO 4х2
 
Колісна формула 4х2
Дозволена маса автомобіля 12000
Навантаження на передню вісь, кg 8000
Навантаження на задні осі, кg 13000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 6800
Габарити (ДхШхВ) 6125х2496х3125 mm
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg 32000
Витрата палива (порожня машина), л/100 км 22,9
ідельний зчіпний пристрій із дводюймовим пальцем (Ø50,8 мм) розрахований для роботи з самоскидним напівпричепом до 55 т
 
ДВИГУН
6циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с. 380
Максимальний крутний момент Нм/об. 1560/12001500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,11
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
295/80R22.5
 
Гальмівна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
EBS
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир + 1 повноцінна спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
металевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ 180 Ач
Повний комплект гідрообладнання для роботи з самоскидним напівпричепом
 
Сідло
Сідельний зчіпний пристрій із дводюймовим пальцем (Ø50,8 мм) розрахований для роботи з самосвальним напівпричепом до 55 т