ТЯГАЧ HOWO Т7H 6х4


Опис

ТЯГАЧ HOWO Т7H 6х4 – це багатофункціональний транспортний засіб, який широко використовується у вантажоперевезеннях на середні і великі відстані. Він здатний перевезти велику кількість різного вантажу, у тому числі і важкої, а також агрегатувати причіпні склади, автопоїзда. Широкі можливості тягачів забезпечуються роботою гідравлічної системи, у складі якої значиться і гідроциліндр.

ТЯГАЧ HOWO Т7H 6х4 єфективно використовуэться в дорожньому будівництві,сільському господарстві, на будівельних органіхаціях, кар’єрах.

 
Технічна специфікація на Тягач HOWO Т7H 6×4
 
Колісна формула 6х4
Навантаження на передню вісь, кg 7100
Навантаження на задні осі, кg 26000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 8500
Колісна база 3200х1400 мм
Паливний Бак 750 л.
 
ДВИГУН MC 11.4450
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 10518
Потужність, л.с. 440
Максимальний крутний момент Нм/об. 2220/11001560
Вентилятор із силіконовим маслом
Акумулятор 180 Ач
Нагрівач впускної труби
Звукоізоляційна плита
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF16S2230TO однодискове сухе привід гідравлічний, педальний, синхронізована.
КПП Механічна, кількість передач : 16пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована.
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ BOSH
Гідропідсилювач рульового керування
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Пневмопідвіска
 
Мости
Передній міст
Модель VPD71 7.1
Тип 7т., посилений міст
 
Задній міст
Модель MCY13Q (MAN)
Тип 13т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 3,36
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315/80R22,5
 
Гальмівна система
ЕВS
ESC
 
Кабіна
Екстер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир + 2х спальна полиця)
Антикорозійний захист
Покращена шумоізоляція
Для холодних країн
Центральний замок
металевий бампер
Захист картера двигуна