Опис
Самоскиди SITRAK Т7H 8х4 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.
Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.
MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок
Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити SITRAK Т7H 8х4 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.
Технічна специфікація SITRAK Т7H 8×4 | ||
---|---|---|
Колісна формула | 8х4 | |
Навантаження на передню вісь, кg | 19000 | |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 | |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 17200 | |
Габарити (ДхШхВ) | 9770х2496х3448 mm | |
ДВИГУН MC 11.4450 ,440 hp
|
||
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | ||
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою | |
Екологічна норма | EURO 5 | |
Робочий об’єм | 10518 | |
Потужність, л.с. | 440 | |
Максимальний крутний момент, Нм/об. | 2220/11001560 | |
Вентилятор із силіконовим маслом | акумулятор 180 Ач | |
Нагрівач впускної труби | Звукоізоляційна плита | |
ТРАНСМІСІЯ
|
||
Зчеплення | HW25712XST однодискове сухе привід гідравлічний, педальний. | |
КПП | Механічна, кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована. | |
РАМА (за технологією MAN)
|
||
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. | |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
||
Гідропідсилювач рульового керування | ZF8118 | |
Блокування керма | ||
регульована рульова колонка по куту нахилу | ||
Підвіска (за технологією MAN)
|
||
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. | |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. | |
Мости
|
||
Передній міст
|
||
Модель | VPD9, 5D | |
Тип | 9.5т., посилений міст | |
Задній міст
|
||
Модель | MCP16ZG (MAN) | |
Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. | |
Передавальне число | 4,77 | |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування | |
Колеса та шини
|
||
315\80 R22,5 | Double Coin | |
Гальмівна система WABCO
|
||
Гальма передні | дискові вентильовані | |
Гальма задні | барабанні | |
ABS | ||
Кабіна | ||
Екстер’єр | ||
Кабіна: Високі стелі, підвіска (водій + 1 пасажир +1 (одне) спальна полиця) | ||
Підвіска кабіни пневматична | ||
Підйом кабіни з електричним приводом | ||
Дзеркала з підігрівом та електричним регулюванням | ||
Антикорозійний захист | ||
Покращена шумоізоляція | ||
Для холодних країн | ||
Центральний замок | ||
металевий бампер | ||
Захист картера двигуна | ||
Кузов Uподібної форми
|
||
з підігрівом | ||
Внутрішні габарити (ДхШхВ), мм | 6300х2300х1500 (1600) | |
Об’єм | 23 м.куб. з автоматичним тентом | |
Матеріал кузова | високоякісна сталь HARDOX, товщина днища 7 мм, товщина бортів – 5 мм. | |
Гідравліка HYVA | ||
Управління перекиданням кузова з кабіни водія | ||
звуковий сигнал підняття кузова | ||
Задній противідкатний бампер | ||
Металеві підкрилки для задньої осі | ||
захисний козирок над кабіною «Візор» |