SITRAK Т7H 6х4 ЗЕРНОВОЗ


Опис

SITRAK Т7H 6х4 ЗЕРНОВОЗ – автомобіль, обладнаний високоякісним кузовом для безтарного перевезення зерна та деяких інших сипучих продуктів. Вантажопідйомність зерновоза становить 21 тонну. Місткий кузов на 32 м куб. Виконаний із високоякісної сталі товщиною 4 мм. Розвантажувати його можна назад або на правий бік. Двигун відповідає екологічному стандарту Євро 5. Кабіна зерновоза двомісна, зі спальним місцем, обладнана електрогідравлічним приводом підйому. Автомобіль обладнаний кондиціонером, круїз-контролем, бортовим комп’ютером, що забезпечує високий рівень комфорту та безпеки для водія.

До безперечних переваг зерновозу на базі SITRAK Т7H 6х4 можна віднести низькі експлуатаційні витрати, невисоку вартість технічного обслуговування та запасних частин. Також важливим фактором є те, що зерновоз повністю виробляється на заводі в Китаї та надходить в Україну повністю готовим та укомплектованим.

 
Технічна специфікація на зерновоз самоскид HOWO Т5 6х4
 
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 7500
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 15000
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Габарити (ДхШхВ) 8475х2496х3125 mm
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg 41000
 
ДВИГУН
MC11.44-50,440л.с. 6-циліндровий дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail
Охолодження водне вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 11000
Потужність, л.с 440
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 1560/1200-1500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення HW25712XSTC однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП Механічна кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
GC110-15, Гідравлічне рульове керування з підсилювачем
Блокування керма
Регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель VPD75D
Тип 7.5т., посилений міст
 
Задній міст
Модель MCP16ZG
Тип 32т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,8
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315\80R22,5 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС з автоматичним регулюванням
EBS
Алюмінієві ресивери
 
Інше обладнання
Запасне колесо
Паливний бак алюмінієвий, закривається на ключ, об’єм 600 л – Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
Механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ 180 Ач
 
Кузов самоскидного типу
Квадратний
Внутрішні габарити (ДхШхВ) 6500х2500х(1900+400)
Об’єм 32 m3
Матеріал кузова товщина 2,5 мм.
Додаткова надбудова +1,5 m3 до загального обсягу, разом = 30,5 m3
Управління перекиданням кузова з кабіни водія
Звуковий сигнал підняття кузова
Підкрилки для задньої осі
Інструментальна скринька
Наявність роз’ємів пневматики та електрики
Наявність фаркопа
Оглядовий майданчик з місцем для зручного згортання тенту
Ручка для згортання тенту