Опис
Самоскиди SITRAK Т7H 6х4 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.
Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.
MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок
Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити SITRAK Т7H 6х4 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.
Технічна специфікація на самоскид SITRAK Т7H 6х4 САМОСКИД | |
---|---|
Колісна формула | 8х4 |
Дозволена маса автомобіля | 38000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9500 |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 |
Габарити (ДхШхВ) | 8475х2496х3125 mm |
ДВИГУН MC11.4450,440hp
|
|
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 11000 |
Потужність, л.с. | 440 |
Максимальний крутний момент, Нм/об. | 1500/12001500 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення | HW25712XST однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | механічна кількість передач: 12пер. зад. Коробка відбору потужності з синхронами |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
|
Гідропідсилювач рульового керування | ZF8118 |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст
|
|
Модель | VPD95D |
Тип | 9.5т., посилений міст |
Задній міст
|
|
Модель | MCP16ZG |
Тип | 32т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціала. |
Передавальне число | 4,77 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини
|
|
315\80 R22,5 | 11 шт. |
Гальмівна система WABCO
|
|
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
ABS+ASR+EBL | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
металевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Інше обладнання
|
|
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 400 л | |
Запасне колесо+лебідка | |
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається | |
механічний вимикач маси | |
Передній гачок буксирувальний | |
аварійний трикутник | |
Домкрат 15 т | |
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором | |
Фільтра салону | |
АКБ – 180 Ач | |
Кузов самоскидного типу
|
|
Квадратний з підігрівом | |
Внутрішні габарити (ДхШхВ), мм | 5600х2300х1500 |
Об’єм | 17 м.куб. |
Матеріал кузова | високоякісна сталь HARDOX товщина днища -8 мм, товщина бортів – 6 мм |
Підігрів кузова | |
Гідравліка HYVA | |
Управління перекиданням кузова з кабіни водія | |
звуковий сигнал підняття кузова | |
Задній противідкатний бампер | |
Металеві підкрилки для задньої осі | |
Інструментальна скринька | |
Захисний козирок над кабіною |