Опис
Самоскиди SITRAK C7H 8х4 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.
Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.
MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок
Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити SITRAK C7H 8х4 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.
Технічна специфікація на Шасі Sitrak C7H 8×4 | |
---|---|
Колісна формула | 8х4 |
Дозволена маса автомобіля | 38000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9500 |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 17200 |
Легальна вантажопідйомність кg | 25000 |
Габарити (ДхШхВ) | 9770х2496х3448 mm |
ДВИГУН MC 11.4450 (MAN D20) | |
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 10518 |
Потужність, л.с. | 440 |
Максимальний крутний момент, Нм/об. | 2220/11001560 |
Нагрівач впускної труби | акумулятор 180 Ач |
Потужність, л.с. | Звукоізоляційна плита |
ТРАНСМІСІЯ | |
Зчеплення | ZF16S2230TO з PTO однодискове сухе привід гідравлічний, педальний. |
КПП | Механічна, кількість передач : 16пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована. |
РАМА (за технологією MAN) | |
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ | |
Гідропідсилювач рульового керування | ZF8118 |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN) | |
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости | |
Передній міст | |
Модель | VPD9, 5D |
Тип | 9.5т., посилений міст |
Задній міст | |
Модель | MCP16ZG (MAN) |
Тип | 16х2 т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. |
Передавальне число | 4,77 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини | |
315\80 R22,5 | |
Гальмівна система | |
АВС | |
Кабіна | |
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна: Високі стелі, підвіска (водій + 1 пасажир +1 (одне) спальна полиця) | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
металевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Кузов
|
|
U – образний | хавпайп із заднім бортом |
Внутрішні габарити (ДхШхВ), мм | 6300х2300х1500 |
Об’єм | 22 м.куб. |
Матеріал кузова | високоякісна сталь HARDOX товщина днища -8 мм, товщина бортів – 6 мм |
Підігрів кузова | |
Гідравліка HYVA | |
Управління перекиданням кузова з кабіни водія | |
звуковий сигнал підняття кузова | |
Задній противідкатний бампер | |
Металеві підкрилки для задньої осі | |
Інструментальна скринька | |
Захисний козирок над кабіною |