SITRAK C7H 8х4 САМОСКИД


Опис

Самоскиди SITRAK C7H 8х4 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.

Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.

MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок

Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити SITRAK C7H 8х4 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.

 
Технічна специфікація на Шасі Sitrak C7H 8×4
 
Колісна формула 8х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 9500
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 17200
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Габарити (ДхШхВ) 9770х2496х3448 mm
 
ДВИГУН MC 11.4450 (MAN D20)
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 10518
Потужність, л.с. 440
Максимальний крутний момент, Нм/об. 2220/11001560
Нагрівач впускної труби акумулятор 180 Ач
Потужність, л.с. Звукоізоляційна плита
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF16S2230TO з PTO однодискове сухе привід гідравлічний, педальний.
КПП Механічна, кількість передач : 16пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована.
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель VPD9, 5D
Тип 9.5т., посилений міст
 
Задній міст
Модель MCP16ZG (MAN)
Тип 16х2 т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,77
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315\80 R22,5
 
Гальмівна система
АВС
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна: Високі стелі, підвіска (водій + 1 пасажир +1 (одне) спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
металевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Кузов
U – образний хавпайп із заднім бортом
Внутрішні габарити (ДхШхВ), мм 6300х2300х1500
Об’єм 22 м.куб.
Матеріал кузова високоякісна сталь HARDOX товщина днища -8 мм, товщина бортів – 6 мм
Підігрів кузова
Гідравліка HYVA
Управління перекиданням кузова з кабіни водія
звуковий сигнал підняття кузова
Задній противідкатний бампер
Металеві підкрилки для задньої осі
Інструментальна скринька
Захисний козирок над кабіною