Самоскид Sinotruk Howo 8х4


Опис

Бренд HOWO виробництва «Sinotruk» – державна автомобілебудівна компанія. Материнська компанія – «Сina National Heavy Duty Truck Group Company Limited». У 2009 році виробник вантажівок «MAN» купив 25% акцій китайської компанії «Sinotruk», що дозволяє HOWO користуватися передовим досвідом та технологіями «MAN» і при цьому залишатися доступнішим за ціною. Самосвал Sinotruk Howo 8×4 – є одним із напопулярніших автомобілем у своїй сфері діяльності.

Відео

Двигун:

Вантажівка Sinotruk Howo комплектується двигуном D10.38-50 – чотиритактний дизель з турбонаддувом і проміжним охолодженням, що має великі запаси крутного моменту, низький рівень шуму і низький рівень витрати палива.

Трансмісія:

Самоскид HOWO обладнаний трансмісією HW 19712, механічною з ручним керуванням, 12-ступінчастою, вперед – 12, назад – 2.

Гідравлічна система:

На самоскиди HOWO встановлюється гідравліка світового лідера виробництва гідравліки НYVA.

Технічні характеристики самоскида HOWO 8х4, ZZ 3317N3267E1
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 15000
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Габарити (ДхШхВ) 8475х2496х3125 mm
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg 41000
 
ДВИГУН
6циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с. 380
Максимальний крутний момент, Нм/об. 1500/12001500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
  Передній міст   
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,77
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315/80 R22.5 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
EBS
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
  Екстер’єр  
Кабіна стандартна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця)
Антикорозійний захист
Покращена шумоізоляція
Для холодних країн
Центральний замок
металевий бампер
Захист картера двигуна
Інтер’єр
Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Радіо USB MP3
Клімат контроль
Круїз контроль
Електричні склопідйомники
Люк у даху
Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Запасне колесо+лебідка
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ 180 Ач
 
Інше обладнання
Кузов самоскидного типу
Внутрішні габарити (ДхШхВ), мм 5600х2300х1500
Об’єм 18 м.куб.
Матеріал кузова високоякісна сталь HARDOX товщина днища 8 мм, товщина бортів – 6 мм
Підігрів кузова
Гідравліка HYVA
Управління перекиданням кузова з кабіни водія
звуковий сигнал підняття кузова
Задній противідкатний бампер
Металеві підкрилки для задньої осі
Інструментальна скринька
Захисний козирок над кабіною

nbsp;

Самосвал Sinotruk Howo 8×4 добре себе зарекомендували у роботі на заводах, комунальних службах, роздрібних сипучих майданчиках, у будівництві тощо.

Автогрейдер SEM 919 чудово працює у парі з фронтальним навантажувачем SEM 656D.
Ми чекаємо на Ваші дзвінки!