Самоскид Sinotruk Howo 6х4


Опис

Бренд HOWO виробництва «Sinotruk» – державна автомобілебудівна компанія. Материнська компанія – «Сina National Heavy Duty Truck Group Company Limited». У 2009 році виробник вантажівок «MAN» купив 25% акцій китайської компанії «Sinotruk», що дозволяє HOWO користуватися передовим досвідом та технологіями «MAN» і при цьому залишатися доступнішим за ціною. Самосвал Sinotruk Howo 6×4 – є одним із напопулярніших автомобілем у своїй сфері діяльності.

Відео

Двигун:

Вантажівка Sinotruk Howo комплектується двигуном D10.38-50 – чотиритактний дизель з турбонаддувом і проміжним охолодженням, що має великі запаси крутного моменту, низький рівень шуму і низький рівень витрати палива.

Трансмісія:

Самоскид HOWO обладнаний трансмісією HW 19712, механічною з ручним керуванням, 12-ступінчастою, вперед – 12, назад – 2.

Гідравлічна система:

На самоскиди HOWO встановлюється гідравліка світового лідера виробництва гідравліки НYVA.

 
Технічні характеристики самоскида HOWO 6х4
 
Вантажопідйомність 31 000 kg
Споряджена маса 17200 kg
Місткість кузова 21-32 m³
Потужність двигуна 340-420 л.с.
 
Основні параметри
колісна формула 8х4
Габарити (ДхШхВ) 11700х2496х3453 mm
Ширина передньої/задньої колії 2022/1830 mm
Технічно допустима повна маса транспортного засобу 50 000 kg
Максимальна, легально допустима, вантажопідйомність 32 800 kg
Технічно допустиме навантаження на першу рульову вісь 9 000 kg
Технічно допустиме навантаження на другу рульову вісь 9 000 kg
Технічно допустиме навантаження на приводний візок 32 000 kg
 
Двигун
Модель D10.38-50
Екологічний стандарт Евро-5
Максимальний крутний момент 1560 Nm
Турбокомпресор HX55W
Повітряний фільтр MANN/Hummel
Топливна система Common Rail марки Bosch
Тип Чотирьохтактний дизель з турбонаддувом і проміжним охолодженням
 
Зчеплення
Модель 430 PULL
Тип Сухе, однодискове, привід – гідравлічний з пневмопідсилювачем
 
Рульове управління
Модель З гідропідсилювачем керма ZF 8118
 
Підвіска
Передня Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості
Задня Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16 т, посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовим диференціалом, з блокуванням міжосьового та міжколісного диференціала
Передавальне число 5,45
 
Передній міст
Модель HR9
Тип 9 т, посилений міст
 
Коробка передач
Модель HW19712/HW19712T
Тип Механічний з ручним керуванням
Кількість передач 12-ступінчаста коробка, вперед – 12, назад – 2
 
Кабіна
Модель HW76
Тип Подовжена кабіна зі спальним місцем
 
Гальмівні системи
Робоча система Двоконтурна, пневматичний привід з поділом на контури: 1-а + 2-а осі і 3-я + 4-а осі
Гальмівний механізм кермового мосту Дискові гальма, АВS
Гальмівний механізм приводного мосту Барабанні гальма, АВS
Стоянкова система Використовуються гальмівні механізми коліс 3-ї + 4-ої осей з пневматичним приводом від пружинних енергоакумуляторів.
Запасна Один із контурів робочої гальмівної системи
Допоміжна (зносостійка) Моторне гальмо-сповільнювач
Компресор WABCO
 
Шини
Розмір 12.00R20; 315/80R22.5
 
Додаткове обладнання/Опції
Аккумулятор 180 Ач
Підігрів палив
АBS з авторегулюванням
кондиціонер
кузов із підігрівом вихлопними газами
магнітола
 

Самосвал Sinotruk Howo 6×4 добре себе зарекомендували у роботі на заводах, комунальних службах, роздрібних сипучих майданчиках, у будівництві тощо.

Самосвал Sinotruk Howo 6×4 чудово працює у парі з фронтальним навантажувачем SEM 656D.
Ми чекаємо на Ваші дзвінки!