Каталог продукції
Каталог продукції
Поливомийна машина Sinotruk HOWO 6х4
Поливомийний автомобіль Howo 6×4
Переваги автомобілів HOWO:
- Простота та надійність конструкції – двигун, мости та шасі MAN
- MAN володіє 25% акцій HOWO
- Надійність і довговічність – ресурс двигуна понад 1 500 000 км
- Наявність фірмового СТО у м. Полтава
- Наявність виїзного сервісу щодо регламентних ТО біля замовника
Технічні характеристики поливомийного автомобіля Howo 6×4
|
|
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Дозволена маса автомобіля , кг | 35000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9000 |
Навантаження на задні вісі, кg | 32000 |
Маса спорядженного автомобіля (власна) кg | 14000 |
Легальна вантажопідйомність кg | 25000 |
Бочка м/куб | 20 |
Шланги 2шт. по 4 м. | 8 |
Двигун
|
|
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | Система упорскування BOSCH Сommon Rail, охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий обсяг | 9726 |
Мощность, л.с | 380 |
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. | 1560/1200-1500 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення ZF430 | однодискове, сухе |
привід гідравлічний | педальний |
КПП | механічна |
Кількість передач: | 12пер.+ 2 |
зад. Коробка | відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм |
Ширина верхньої та нижньої поперечки балки | 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
|
Гідропідсилювач рульового управління | ZF8118 |
Блокування керма | |
Регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст
|
Модель | HR9 |
Тип | 9т., посилений міст |
Задній міст
|
|
Модель | АС16 | Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу |
Колеса і шини
|
|
М315х80 R 22,5 | 11шт. |
Гальмівна система WABCO
|
|
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
АВС | |
EBS | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр
|
|
Кабіна середня денна з механічною підвіскою | водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця |
Антикорозійний захист | |
Покращена шумоізоляція | |
Для холодних країн | |
Центральний замок | |
Mеталевий бампер | |
Захист картера двигуна | |
Інтер’єр
|
|
Сидіння водія з пневматичною підвіскою | |
Радіо USB MP3 | |
Клімат контроль | |
Круїз контроль | |
Електричні склопідйомники | |
Люк у даху | |
Зовнішній сонцезахисний козирок | |
Інше обладнання
|
|
Запасне колесо+лебідка | |
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л | |
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається | |
Механічний вимикач маси | |
Передній гачок буксирувальний | |
Аварійний трикутник | |
Домкрат 15 т | |
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором | |
Фільтра салону | |
АКБ — 180 Ач | |
Кузов – бочка
|
|
Об’єм | 15 м.куб. |
Ширина зрошувача (м) | 14-18 |
Дальність дії пістолета-розпилювача (м) | 35-40 |
Матеріал | Q235 |
Товщина сталевого листа резервуару | 5 мм |
Витрата води (л/хв) | б800-1000 |
Засувка пневматична LFZF | 40L |
Кран кульовий двоходовий | Q41F-10L-70A |
Кран кульовий триходовий | Q45F-10L-70 |
Водяний пістолет низького тиску PQ40 | дальність дії 40 метрів |
Насос водяний низького тиску 80СБ-60/90 правий | |
Бочка має три захисні бар’єри, що запобігає утворенню хвиль. |