Опис
Бренд HOWO виробництва «Sinotruk» – державна автомобілебудівна компанія. Материнська компанія – «Сina National Heavy Duty Truck Group Company Limited». У 2009 році виробник вантажівок «MAN» купив 25% акцій китайської компанії «Sinotruk», що дозволяє HOWO користуватися передовим досвідом та технологіями «MAN» і при цьому залишатися доступнішим за ціною. Поливомийний автомобіль Howo 6×4 – незамінний при пилеподавленню в міських умовах. Також використовується при зрошеннях кар’єрних, технологічних доріг, потрібні для безпечної роботи багатотонажних кар’дрних самоскидів, оскільки поліпшують оглядовість зменшуючи кількість пилу на технологічних дорогах.
Відео
Технічні характеристики поливомийного автомобіля Howo 6×4 | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Дозволена маса автомобіля , кг | 35000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9000 |
Навантаження на задні вісі, кg | 32000 |
Маса спорядженного автомобіля (власна) кg | 14000 |
Легальна вантажопідйомність кg | 25000 |
Бочка м/куб | 20 |
Шланги 2шт. по 4 м. | 8 |
Двигун
|
|
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | Система упорскування BOSCH Сommon Rail, охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий обсяг | 9726 |
Мощность, л.с | 380 |
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. | 1560/1200-1500 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення ZF430 | однодискове, сухе |
привід гідравлічний | педальний |
КПП | механічна |
Кількість передач: | 12пер.+ 2 |
зад. Коробка | відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм |
Ширина верхньої та нижньої поперечки балки | 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
|
Гідропідсилювач рульового управління | ZF8118 |
Блокування керма | |
Регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст | |
Модель | HR9 |
Тип | 9т., посилений міст |
Задній міст | |
Модель | АС16 | Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу |
Колеса і шини
|
|
М315х80 R 22,5 | 11шт. |
Гальмівна система WABCO
|
|
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
АВС | |
EBS | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна | |
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
Mеталевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Інше обладнання
|
|
Запасне колесо+лебідка | |
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л | |
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається | |
Механічний вимикач маси | |
Передній гачок буксирувальний | |
Аварійний трикутник | |
Домкрат 15 т | |
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором | |
Фільтра салону | |
АКБ — 180 Ач | |
Кузов – бочка
|
|
Об’єм | 15 м.куб. |
Ширина зрошувача (м) | 14-18 |
Дальність дії пістолета-розпилювача (м) | 35-40 |
Матеріал | Q235 |
Товщина сталевого листа резервуару | 5 мм |
Витрата води (л/хв) | б800-1000 |
Засувка пневматична LFZF | 40L |
Кран кульовий двоходовий | Q41F-10L-70A |
Кран кульовий триходовий | Q45F-10L-70 |
Водяний пістолет низького тиску PQ40 | дальність дії 40 метрів |
Насос водяний низького тиску 80СБ-60/90 правий | |
Бочка має три захисні бар’єри, що запобігає утворенню хвиль. |