Поливомийний автомобіль Howo 6×4


Опис

Бренд HOWO виробництва «Sinotruk» – державна автомобілебудівна компанія. Материнська компанія – «Сina National Heavy Duty Truck Group Company Limited». У 2009 році виробник вантажівок «MAN» купив 25% акцій китайської компанії «Sinotruk», що дозволяє HOWO користуватися передовим досвідом та технологіями «MAN» і при цьому залишатися доступнішим за ціною. Поливомийний автомобіль Howo 6×4 – незамінний при пилеподавленню в міських умовах. Також використовується при зрошеннях кар’єрних, технологічних доріг, потрібні для безпечної роботи багатотонажних кар’дрних самоскидів, оскільки поліпшують оглядовість зменшуючи кількість пилу на технологічних дорогах.

Відео
 
Технічні характеристики поливомийного автомобіля Howo 6×4
 
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля , кг 35000
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні вісі, кg 32000
Маса спорядженного автомобіля (власна) кg 14000
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Бочка м/куб 20
Шланги 2шт. по 4 м. 8
 
Двигун
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. Система упорскування BOSCH Сommon Rail, охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий обсяг 9726
Мощность, л.с 380
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 1560/1200-1500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF430 однодискове, сухе
привід гідравлічний педальний
КПП механічна
Кількість передач: 12пер.+ 2
зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм
Ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового управління ZF8118
Блокування керма
Регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу
 
Колеса і шини
М315х80 R 22,5 11шт.
 
Гальмівна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
EBS
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
Mеталевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Запасне колесо+лебідка
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
Механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
Аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ — 180 Ач
 
Кузов – бочка
Об’єм 15 м.куб.
Ширина зрошувача (м) 14-18
Дальність дії пістолета-розпилювача (м) 35-40
Матеріал Q235
Товщина сталевого листа резервуару 5 мм
Витрата води (л/хв) б800-1000
Засувка пневматична LFZF 40L
Кран кульовий двоходовий Q41F-10L-70A
Кран кульовий триходовий Q45F-10L-70
Водяний пістолет низького тиску PQ40 дальність дії 40 метрів
Насос водяний низького тиску 80СБ-60/90 правий
Бочка має три захисні бар’єри, що запобігає утворенню хвиль.
 

Схожа техніка