Кар’єрний самоскид Howo 70T


Опис

Кар’єрний самосвал Howo 70T створений національною компанією China National Heavy Duty Truck Group Co., LTD. (CNHTC) застосовується для транспортування гірської маси, розкривних порід на відкритих розробках як гірничо-металургійних комбінатів так і щебеневих кар’єрів, при будівництві великих промислових та гідротехнічних об’єктів.

Самоскиди HOWO 70Т розроблені компанією SINOTRUK підходять для роботи на коротких відстанях при відкритій розробці, для сталеливарних заводів, гідроенергетичних майданчиків та інших місць із суворими робочими умовами. Кузова можуть бути як із заднім бортом так і без нього, при цьому повністю зміняться геометрія кузова.

Для цього самоскида використовується одностороння кабіна з високоміцним каркасом. Над кабіною є захисний “козирок” кузова, завдяки якому водію не потрібно залишати кабіну самоскида під час навантаження. Кабіна оснащена одними боковими дверима. Опалювальний пристрій забезпечує обігрів кабіни взимку. Також у кабіні є місце для відпочинку.

Двигун:

Вантажівка Sinotruk Howo комплектується двигуном WD 615.47Т2 – чотиритактний дизель з турбонаддувом і проміжним охолодженням, що має великі запаси крутного моменту, низький рівень шуму і низький рівень витрати палива.

Трансмісія:

Самоскид HOWO обладнаний трансмісією HW 21712, механічною з ручним керуванням, 12-ступінчастою, вперед – 12, назад – 2.

Гідравлічна система:

На самоскиди HOWO встановлюється гідравліка світового лідера виробництва гідравліки НYVA.

 
Технічні характеристики самоскида HOWO 70Т
 
Вантажопідйомність 40 000 kg
Споряджена маса 29 700 kg
Об’єм кузова 32 м.куб.
Потужність двигуна 371 л.с.
 
Основні параметри
Колісна формула 6х4
Габарити (ДхШхВ) 8600 х 3300 х 4340 mm
Місткість кузова  40 м.куб.
Технічно допустима повна маса транспортного засобу 70 000 kg
Максимальна, легально допустима, вантажопідйомність 40 300 kg
Технічно допустиме навантаження на рульову вісь 12 000 kg
Технічно допустиме навантаження на задній візок 58 000 kg
Швидкість 50 км/час
 
Двигун
Модель WD 615.47Т2
Экологічний стандарт Євро-2
Максимальний крутний момент 1960 Nm
Турбокомпресор HX55W
Повітряний фільтр MANN/Hummel
Паливна система Common Rail марки Bosch
Тип Чотирьохтактний дизель з турбонаддувом і проміжним охолодженням
 
Зчеплення
Модель 430 PULL
Тип Сухе, однодискове, привід – гідравлічний з пневмопідсилювачем
 
Рульове управління
Модель З гідропідсилювачем керма ZF 8098
 
Підвіска
Передня Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах.
Задня Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості
 
Задній міст
Модель АС26
Тип 26т, посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовим диференціалом, з блокуванням міжосьового та міжколісного диференціала
Передавальне число 10,47
 
Передній міст
Модель HF12
Тип 12 т, посилений міст
 
Коробка передач
Модель HW21712+HW 70 PTO
Тип Механічний з ручним керуванням
Кількість передач 12-ступінчаста коробка, вперед – 12, назад – 2
 
Кабіна
Модель HW7D
Тип Подовжена кабіна зі спальним місцем
 
Тормозні системи
Рабоча система Двоконтурна, пневматичний привід з поділом на контури: 1-а + 2-а осі і 3-я вісь
Гальмівний механізм кермового мосту Барабанні гальма
Гальмівний механізм приводного мосту Барабанні гальма
Стоянкова система Використовуються гальмівні механізми коліс 3-ї + 4-ої осей з пневматичним приводом від пружинних енергоакумуляторів.
Запасна Один із контурів робочої гальмівної системи
Допоміжна (зносостійка) Гірське гальмо – сповільнювач
Компресор WABCO
 
Шини
Розмір 14.00R25;
 
Додаткове обладнання/Опції
Акумулятор 180 Ач
Підігрів палива
АBS з авторегулюванням
кондиціонер
кузов із підігрівом вихлопними газами
магнітола
 

Кар’єрний самосвал Howo 70T добре себе зарекомендували у роботі на заводах, комунальних службах, роздрібних сипучих майданчиках, у будівництві тощо.

Автогрейдер SEM 919 чудово працює у парі з фронтальним навантажувачем SEM 660D.
Ми чекаємо на Ваші дзвінки!