Кар’єрний самоскид HOWO 50 6х4


Опис

Кар’єрний самоскид HOWO 50 6х4 – вантажний автомобіль, у якого відкидається кузов для розвантаження за допомогою гідравлічних циліндрів. Використовується для транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих роботах. Саморозвантажується, призначений для транспортування навалочних, сипучих та інших вантажів у складних умовах бездоріжжя. Техніка використовується переважно у сфері видобутку з корисними копалинами, зокрема – на відкритих кар’єрах.

 
Технічна специфікація на Кар’єрний самоскид HOWO 50 6х4
 
Колісна формула 6х4
Експлуатаційна маса автомобіля 50000
Власна вага, кг 19300
Навантаження на передню вісь, кg 12000
Навантаження на задні осі, кg 58000
Габарити (ДхШхВ) 8600×3000×4340(mm)
 
ДВИГУН WD615.47
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 2
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с. 340
Максимальний крутний момент, Нм/об. 1350/1100-1600
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення HW21712+HW 70 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна, кількість передач: 10пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Трансмісія: HW19712 з ВОМ, 12 передач
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: 10-ти листова Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: 12-ти листова Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель HR12
Тип 12т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС29
Тип 58т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та між колісного диференціала.
Передавальне число 10,47
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
14.00R25
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
металевий бампер
Захист картера двигуна
 
Інше обладнання
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 400 л
робоча напруга: 24 В, негативне заземлення
Стартер: 24V, 5.4KW
Генератор: 3 фаза, 28 В, 1500 Вт;
Батареї: 2 × 12, 180Ah
Прикурювач
звуковий сигнал
фара
протитуманна фара
стопсигнали
індикатори та ліхтар заднього ходу
 
Кузов самоскидного типу
Тип кузова самоскидна платформа
Внутрішня довжина кузова, мм 5400
Внутрішня ширина кузова, мм 2800
Внутрішня висота кузова, мм 1500
Об’єм вантажу, без шапки, м 24
Об’єм вантажу, з шапкою, м 36
Цикл підйому кузова з вантажем, з 32
Товщина днища кузова, мм 16
Товщина борту кузова, мм 12
Мінімальний дорожній просвіт, мм 340
Кут звису передній 29
Кут звису задній 34,5