Опис
Кар’єрний самоскид HOWO 50 6х4 – вантажний автомобіль, у якого відкидається кузов для розвантаження за допомогою гідравлічних циліндрів. Використовується для транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих роботах. Саморозвантажується, призначений для транспортування навалочних, сипучих та інших вантажів у складних умовах бездоріжжя. Техніка використовується переважно у сфері видобутку з корисними копалинами, зокрема – на відкритих кар’єрах.
Технічна специфікація на Кар’єрний самоскид HOWO 50 6х4 | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Експлуатаційна маса автомобіля | 50000 |
Власна вага, кг | 19300 |
Навантаження на передню вісь, кg | 12000 |
Навантаження на задні осі, кg | 58000 |
Габарити (ДхШхВ) | 8600×3000×4340(mm) |
ДВИГУН WD615.47
|
|
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 2 |
Робочий об’єм | 9726 |
Потужність, л.с. | 340 |
Максимальний крутний момент, Нм/об. | 1350/1100-1600 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення | HW21712+HW 70 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | механічна, кількість передач: 10пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
|
Гідропідсилювач рульового керування | ZF8118 |
Трансмісія: | HW19712 з ВОМ, 12 передач |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня: | 10-ти листова Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | 12-ти листова Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст
|
|
Модель | HR12 |
Тип | 12т., посилений міст |
Задній міст
|
|
Модель | АС29 |
Тип | 58т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та між колісного диференціала. |
Передавальне число | 10,47 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини
|
|
14.00R25 | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
металевий бампер | |
Захист картера двигуна | |
Інше обладнання | |
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 400 л | |
робоча напруга: | 24 В, негативне заземлення |
Стартер: | 24V, 5.4KW |
Генератор: | 3 фаза, 28 В, 1500 Вт; |
Батареї: | 2 × 12, 180Ah |
Прикурювач | |
звуковий сигнал | |
фара | |
протитуманна фара | |
стопсигнали | |
індикатори та ліхтар заднього ходу | |
Кузов самоскидного типу
|
|
Тип кузова | самоскидна платформа |
Внутрішня довжина кузова, мм | 5400 |
Внутрішня ширина кузова, мм | 2800 |
Внутрішня висота кузова, мм | 1500 |
Об’єм вантажу, без шапки, м | 24 |
Об’єм вантажу, з шапкою, м | 36 |
Цикл підйому кузова з вантажем, з | 32 |
Товщина днища кузова, мм | 16 |
Товщина борту кузова, мм | 12 |
Мінімальний дорожній просвіт, мм | 340 |
Кут звису передній | 29 |
Кут звису задній | 34,5 |