Кар’єрний самоскид HOWO WERO 30


Опис

Кар’єрний самоскид – вантажний автомобіль, у якого відкидається кузов для розвантаження за допомогою гідравлічних циліндрів. Використовується для транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих роботах. Саморозвантажується, призначений для транспортування навалочних, сипучих та інших вантажів у складних умовах бездоріжжя. Техніка використовується переважно у сфері видобутку з корисними копалинами, зокрема – на відкритих кар’єрах.

 
Технічна специфікація на кар’єрний самоскид HOWO WERO 30
 
Колісна формула 6х4
Навантаження на передню вісь, кg 9500
Навантаження на задні осі, кg 32000
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg 41000
Габарити (ДхШхВ) 8600×2732×3934(mm)
Паливний бак, л. 400
 
ДВИГУН WD615.47
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 2
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с. 371
Максимальний крутний момент, Нм/об. 1350/1100-1600
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення HW19710 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна, кількість передач: 10пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Трансмісія: HW19712 з ВОМ, 12 передач
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: 10-ти листова Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: 12-ти листова Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель VGD9,5
Тип 9,5 т., посилений міст
 
Задній міст
Модель MCP16ZG
Тип 32т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціала.
Передавальне число 5.92
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
8,5/12.00R20
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр>
Кабіна середня денна з механічною підвіскою Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
металевий бампер
Захист картера двигуна
 
Кузов самоскидного типу
Кузов самоскидного типу
Внутрішня довжина кузова, мм 6300
Внутрішня ширина кузова, мм 2300
Внутрішня висота кузова, мм 1600
Об’єм вантажу, без шапки, м 23,18
Об’єм вантажу, з шапкою, м 25
Товщина днища кузова, мм 8
Товщина борту кузова, мм 6