Опис
Кар’єрний самоскид – вантажний автомобіль, у якого відкидається кузов для розвантаження за допомогою гідравлічних циліндрів. Використовується для транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих роботах. Саморозвантажується, призначений для транспортування навалочних, сипучих та інших вантажів у складних умовах бездоріжжя. Техніка використовується переважно у сфері видобутку з корисними копалинами, зокрема – на відкритих кар’єрах.
Технічна специфікація на кар’єрний самоскид HOWO WERO 30 | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9500 |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 |
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg | 41000 |
Габарити (ДхШхВ) | 8600×2732×3934(mm) |
Паливний бак, л. | 400 |
ДВИГУН WD615.47 | |
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 2 |
Робочий об’єм | 9726 |
Потужність, л.с. | 371 |
Максимальний крутний момент, Нм/об. | 1350/1100-1600 |
ТРАНСМІСІЯ | |
Зчеплення | HW19710 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | механічна, кількість передач: 10пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN) | |
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ | |
Гідропідсилювач рульового керування | ZF8118 |
Трансмісія: | HW19712 з ВОМ, 12 передач |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN) | |
Передня: | 10-ти листова Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | 12-ти листова Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах зі стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости | |
Передній міст | |
Модель | VGD9,5 |
Тип | 9,5 т., посилений міст |
Задній міст | |
Модель | MCP16ZG |
Тип | 32т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціала. |
Передавальне число | 5.92 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини | |
8,5/12.00R20 | |
Кабіна | |
Екстер’єр | Інтер’єр> |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
металевий бампер | |
Захист картера двигуна | |
Кузов самоскидного типу | |
Кузов самоскидного типу | |
Внутрішня довжина кузова, мм | 6300 |
Внутрішня ширина кузова, мм | 2300 |
Внутрішня висота кузова, мм | 1600 |
Об’єм вантажу, без шапки, м | 23,18 |
Об’єм вантажу, з шапкою, м | 25 |
Товщина днища кузова, мм | 8 |
Товщина борту кузова, мм | 6 |