Опис
HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі є наземним транспортний засіб підвищеної вантажопідйомності у вигляді основи для монтування та рухому частину різних типів вантажних кузовів: самоскидів, рефрижераторів, лісовозів, цистерн, автовозів, евакуаторів та багатьох інших. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажне шасі – це автомобільна колісна рама з підвіскою, двигуном, кабіною та трансмісією. На шасі можуть встановлюватися різноманітні види кузови: фургони, борт або тент. Крім того, випускають подібні вантажні автомобілі з колісною формулою – 4х2, 6х4 та 8х4.
Основною перевагою HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі Шасі є можливість переоснащення різними видами устаткування. Даний вид техніки може мати різну вантажопідйомність, різною кількістю осей та власною вагою. Шасі з несучим кузовом – це повністю працездатний автомобіль з кузовною коробкою та елементами керування. У будь-якому випадку такий вид транспорту можна завжди пристосувати для ваших потреб та для вантажного перевезення того чи іншого виду вантажу.Дуже популярні на ринку такі вантажівки шасі, автобетонозмішувачі, автокрани, сміттєвози, крани-маніпулятори, евакуатори, мультиліфти та пожежні машини. Вантажні шасі виконуються з урахуванням усіх вимог, що пред’являються до техніки такого плану.
Технічна специфікація HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 8500 |
Колісна база | 4625 mm |
ДВИГУН MC 11.4450 (MAN D20)
|
|
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Система упорскування | BOSCH Сommon Rail. |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 10518 |
Потужність, л.с. | 440 |
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. | 2220/11001560 |
Вентилятор із силіконовим маслом | |
акумулятор 180 Ач | |
Нагрівач впускної труби | |
Звукоізоляційна плита | |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення | ZF16S2230TO однодискове сухе привід гідравлічний, педальний. |
КПП | Механічна, кількість передач : 16пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована. |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ BOSH
|
|
Гідравлічне управління | |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст
|
|
Модель | VPD95-Disk – 9.5 |
Тип | 9.5т., посилений міст |
Задній міст
|
|
Модель | MCP16ZG (MAN) |
Тип | 16тх2., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. |
Передавальне число | 4,8 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини
|
|
Передній міст 385/65R22,5 | Задній міст 315/80R22,5 |
Гальмівна система
|
|
ABS | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр | |
Кабіна: Високі стелі, підвіска (водій + 1 пасажир + 1 спальна полиця) | |
Антикорозійний захист | |
Покращена шумоізоляція | |
Для холодних країн | |
Центральний замок | |
металевий бампер | |
Захист картера двигуна |