HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі


Опис

HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі є наземним транспортний засіб підвищеної вантажопідйомності у вигляді основи для монтування та рухому частину різних типів вантажних кузовів: самоскидів, рефрижераторів, лісовозів, цистерн, автовозів, евакуаторів та багатьох інших. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажне шасі – це автомобільна колісна рама з підвіскою, двигуном, кабіною та трансмісією. На шасі можуть встановлюватися різноманітні види кузови: фургони, борт або тент. Крім того, випускають подібні вантажні автомобілі з колісною формулою – 4х2, 6х4 та 8х4.

Основною перевагою HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі Шасі є можливість переоснащення різними видами устаткування. Даний вид техніки може мати різну вантажопідйомність, різною кількістю осей та власною вагою. Шасі з несучим кузовом – це повністю працездатний автомобіль з кузовною коробкою та елементами керування. У будь-якому випадку такий вид транспорту можна завжди пристосувати для ваших потреб та для вантажного перевезення того чи іншого виду вантажу.Дуже популярні на ринку такі вантажівки шасі, автобетонозмішувачі, автокрани, сміттєвози, крани-маніпулятори, евакуатори, мультиліфти та пожежні машини. Вантажні шасі виконуються з урахуванням усіх вимог, що пред’являються до техніки такого плану.

Технічна специфікація HOWO SITRAK С7H 6х4 Шасі
Колісна формула 6х4
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 8500
Колісна база 4625 mm
 
ДВИГУН MC 11.4450 (MAN D20)
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 10518
Потужність, л.с. 440
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 2220/11001560
Вентилятор із силіконовим маслом
акумулятор 180 Ач
Нагрівач впускної труби
Звукоізоляційна плита
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF16S2230TO однодискове сухе привід гідравлічний, педальний.
КПП Механічна, кількість передач : 16пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована.
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ BOSH
Гідравлічне управління
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель VPD95-Disk – 9.5
Тип 9.5т., посилений міст
 
Задній міст
Модель MCP16ZG (MAN)
Тип 16тх2., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,8
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
Передній міст 385/65R22,5 Задній міст 315/80R22,5
 
Гальмівна система
ABS
 
Кабіна
Екстер’єр
Кабіна: Високі стелі, підвіска (водій + 1 пасажир + 1 спальна полиця)
Антикорозійний захист
Покращена шумоізоляція
Для холодних країн
Центральний замок
металевий бампер
Захист картера двигуна