HOWO 8х4 N7G Бетонозмішувач


Опис

HOWO 8х4 N7G Бетонозмішувач – це бетононасос (як правило зі стрілою), змонтований на транспортний засіб. Автобетононасос здійснює перекачування бетонних сумішей у різних напрямках до місця укладання бетону. Наш автобетононасос дозволяє швидко, зручно та точно перекачувати бетон по горизонту та на висоту до 48 метрів За допомогою подібної техніки куди простіше виконувати роботи з заливання бетону, коли об’єкт, що будується, знаходиться на території старої забудови або в глибині нової

Довга стріла бетононасоса HOWO дозволяє здійснювати подачу бетону в будь-яку точку будівельного майданчика, при цьому пересування самого автомобіля на майданчик мінімальні. Часто подача бетону на висоту здійснюється автобетононасосом через огородження будмайданчика. Усі автобетононасоси укомплектовані бетоноводами, приймальними бункерами та, обов’язково, висувними опорами.

HOWO 8х4 N7G Бетонозмішувач кращій помічник у вашому будівництві

 
Технічна специфікація на HOWO 8х4 N7G Бетонозмішувач
Колісна формула 8х4
Дозволена маса автомобіля 40000
Навантаження на передню вісь, кg 15000
Навантаження на задні осі, кg 32000
 
ДВИГУН
Вентилятор із силіконовою олією, Акумулятор 180 Ач, Нагрівач впускної труби, Звукоізоляційна плита 6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім порскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 10518
Потужність, л.с 400
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 1560/1200-1500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення MFZ 430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП HW25712XSTL Cірована механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
Регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель VPD75D 7,5
Тип 7,5 т., посилений міст
Задній міст
Модель MAT16ZG
Тип 16т х 2 ., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,8
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315×80 R22,5 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Круїз контроль
Для холодних країн Електричні склопідйомники
Центральний замок Клімат контроль
Кметалевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Запасне колесо+лебідка
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ – 180 Ач
 
Міксер
робочий об’єм 12 м.
геометричний об’єм 19 м.куб
Система подачі води, бак 1000 л.
вага колби 5300 т
обсяг наповнення (%) 63,16
Розміри резервуара 2412x5880x5030
Швидкість подачі (м3/хв) ≥3
швидкість нагнітання (м3/хв) ≤2
Залишок вивантаження (%) ≤0.2
Перемішування бетону (мм) 50~220
Швидкість барабана (хв) 0~16
Кут установки бака (°) 12