HOWO 6х4 ЗЕРНОВОЗ САМОСКИД


Опис

Зерновоз HOWO (6х4) – автомобіль, обладнаний високоякісним кузовом для безтарного перевезення зерна та деяких інших сипучих продуктів. Вантажопідйомність зерновоза становить 21 тонну. Місткий кузов на 32 м куб. Виконаний із високоякісної сталі товщиною 4 мм. Розвантажувати його можна назад або на правий бік. Двигун відповідає екологічному стандарту Євро 5. Кабіна зерновоза двомісна, зі спальним місцем, обладнана електрогідравлічним приводом підйому. Автомобіль обладнаний кондиціонером, круїз-контролем, бортовим комп’ютером, що забезпечує високий рівень комфорту та безпеки для водія.

До безперечних переваг зерновозу на базі HOWO (6х4) можна віднести низькі експлуатаційні витрати, невисоку вартість технічного обслуговування та запасних частин. Також важливим фактором є те, що зерновоз повністю виробляється на заводі в Китаї та надходить в Україну повністю готовим та укомплектованим.

 
Технічна специфікація на зерновоз самоскид HOWO 6х4
 
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 15000
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Габарити (ДхШхВ) 8475х2496х3125 mm
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg 41000
Витрата палива (порожня машина), л/100 км 26,5
 
ДВИГУН
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с 380
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 1560/1200-1500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
Регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,77
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
12.00R20 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
EBS
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир + 1 повноцінна спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
Металевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Запасне колесо
Паливний бак алюмінієвий, закривається на ключ об’єм 300 л – Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
Вимикач маси Механічний
Передній гачок буксирувальний
аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ 180 Ач
 
Кузов самоскидного типу
Квадратний
Внутрішні габарити (ДхШхВ) 6500х2550х1900
Об’єм 29 m3
Матеріал кузова товщина 2,5 мм.
Додаткова надбудова +1,5 m3 до загального обсягу, разом = 30,5 m3
Управління перекиданням кузова з кабіни водія
Звуковий сигнал підняття кузова
Підкрилки для задньої осі
Інструментальна скринька
Зручність роз’ємів пневматики та електрики
Нилення фаркопа
Оглядовий майданчик з місцем для зручного згортання тенту
Ручка для згортання тенту