HOWO 6х4 Шасі


Опис

HOWO 6х4 Шасі є наземним транспортний засіб підвищеної вантажопідйомності у вигляді основи для монтування та рухому частину різних типів вантажних кузовів: самоскидів, рефрижераторів, лісовозів, цистерн, автовозів, евакуаторів та багатьох інших. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажне шасі – це автомобільна колісна рама з підвіскою, двигуном, кабіною та трансмісією. На шасі можуть встановлюватися різноманітні види кузови: фургони, борт або тент. Крім того, випускають подібні вантажні автомобілі з колісною формулою – 4х2, 6х4 та 8х4.

Основною перевагою HOWO 6х4 Шасі є можливість переоснащення різними видами устаткування. Даний вид техніки може мати різну вантажопідйомність, різною кількістю осей та власною вагою. Шасі з несучим кузовом – це повністю працездатний автомобіль з кузовною коробкою та елементами керування. У будь-якому випадку такий вид транспорту можна завжди пристосувати для ваших потреб та для вантажного перевезення того чи іншого виду вантажу.Дуже популярні на ринку такі вантажівки шасі, автобетонозмішувачі, автокрани, сміттєвози, крани-маніпулятори, евакуатори, мультиліфти та пожежні машини. Вантажні шасі виконуються з урахуванням усіх вимог, що пред’являються до техніки такого плану.

 
Технічна специфікація HOWO 6х4 Шасі
 
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 15000
Колісна база 4600
 
ДВИГУН WD10
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с. 380
Максимальний крутний момент Нм/об. 1560/12001500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ BOSH
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Мости
Передній міст
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,77
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315/80R22.5.
 
Гальмівна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
ЕВS
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Клімат контроль
Для холодних країн Круїз контроль
Центральний замок Електричні склопідйомники
металевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ – 180 Ач