Опис
HOWO 6х4 Шасі є наземним транспортний засіб підвищеної вантажопідйомності у вигляді основи для монтування та рухому частину різних типів вантажних кузовів: самоскидів, рефрижераторів, лісовозів, цистерн, автовозів, евакуаторів та багатьох інших. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажне шасі – це автомобільна колісна рама з підвіскою, двигуном, кабіною та трансмісією. На шасі можуть встановлюватися різноманітні види кузови: фургони, борт або тент. Крім того, випускають подібні вантажні автомобілі з колісною формулою – 4х2, 6х4 та 8х4.
Основною перевагою HOWO 6х4 Шасі є можливість переоснащення різними видами устаткування. Даний вид техніки може мати різну вантажопідйомність, різною кількістю осей та власною вагою. Шасі з несучим кузовом – це повністю працездатний автомобіль з кузовною коробкою та елементами керування. У будь-якому випадку такий вид транспорту можна завжди пристосувати для ваших потреб та для вантажного перевезення того чи іншого виду вантажу.Дуже популярні на ринку такі вантажівки шасі, автобетонозмішувачі, автокрани, сміттєвози, крани-маніпулятори, евакуатори, мультиліфти та пожежні машини. Вантажні шасі виконуються з урахуванням усіх вимог, що пред’являються до техніки такого плану.
Технічна специфікація HOWO 6х4 Шасі | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Дозволена маса автомобіля | 38000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9000 |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 15000 |
Колісна база | 4600 |
ДВИГУН WD10
|
|
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Система упорскування | BOSCH Сommon Rail. |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 9726 |
Потужність, л.с. | 380 |
Максимальний крутний момент Нм/об. | 1560/12001500 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення | ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | механічна кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ BOSH
|
|
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118 | |
Блокування керма | |
регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Мости
|
|
Передній міст
|
|
Модель | HR9 |
Тип | 9т., посилений міст |
Задній міст
|
|
Модель | АС16 |
Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. |
Передавальне число | 4,77 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини
|
|
315/80R22.5. | |
Гальмівна система WABCO
|
|
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
АВС | |
ЕВS | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Клімат контроль |
Для холодних країн | Круїз контроль |
Центральний замок | Електричні склопідйомники |
металевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Інше обладнання
|
|
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л | |
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається | |
механічний вимикач маси | |
Передній гачок буксирувальний | |
аварійний трикутник | |
Домкрат 15 т | |
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором | |
Фільтра салону | |
АКБ – 180 Ач |