HOWO 6х4 Шасі T7H


Опис

HOWO 6х4 Шасі T7H є наземним транспортний засіб підвищеної вантажопідйомності у вигляді основи для монтування та рухому частину різних типів вантажних кузовів: самоскидів, рефрижераторів, лісовозів, цистерн, автовозів, евакуаторів та багатьох інших. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажне шасі – це автомобільна колісна рама з підвіскою, двигуном, кабіною та трансмісією. На шасі можуть встановлюватися різноманітні види кузови: фургони, борт або тент. Крім того, випускають подібні вантажні автомобілі з колісною формулою – 4х2, 6х4 та 8х4.

Основною перевагою HOWO 6х4 Шасі T7H є можливість переоснащення різними видами устаткування. Даний вид техніки може мати різну вантажопідйомність, різною кількістю осей та власною вагою. Шасі з несучим кузовом – це повністю працездатний автомобіль з кузовною коробкою та елементами керування. У будь-якому випадку такий вид транспорту можна завжди пристосувати для ваших потреб та для вантажного перевезення того чи іншого виду вантажу.Дуже популярні на ринку такі вантажівки шасі, автобетонозмішувачі, автокрани, сміттєвози, крани-маніпулятори, евакуатори, мультиліфти та пожежні машини. Вантажні шасі виконуються з урахуванням усіх вимог, що пред’являються до техніки такого плану.

 
Технічна специфікація HOWO 6х4 Шасі T7H  
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 15000
Легальна вантажопідйомність кg 41000
 
ДВИГУН_МAN
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Потужність, л.с. 330
Робочий об’єм 7 л.
акумулятор 180Ah
нагрівач всмоктувальної труби
 
ТРАНСМІСІЯ
КПП HW19712 механічна кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Модель АС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число (4.77,5.45)
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315/80R22.5.
 
Гальмівна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
ЕВS
Алюмінієві ресивери
 
Інше
Кабіна: T7HW, довга кабіна з одним спальним місцем
Підвіска: Передня та задня пружинна підвіска
BrakeSys: ABS / ABS з автоматичним регулюванням важеля
Паливний бак: 300L
Кондиціонер
Підігрів попереднього підігріву палива
Система опалення SCR
Електрична система підйому кабіни
Електричне заднє освітлення
Дзеркало із системою обігріву
Сидіння з пневматичною підвіскою
Вогнегасник
алюмінієвий повітряний циліндр