Каталог продукції
Каталог продукції
HOWO 6х4 Шасі T7H
Опис
HOWO 6х4 Шасі T7H є наземним транспортний засіб підвищеної вантажопідйомності у вигляді основи для монтування та рухому частину різних типів вантажних кузовів: самоскидів, рефрижераторів, лісовозів, цистерн, автовозів, евакуаторів та багатьох інших. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажівки шасі можуть оснащуватися різними системами навантаження та розвантаження: кранами-маніпуляторами, пандусами чи портальними навантажувальними механізмами. Вантажне шасі – це автомобільна колісна рама з підвіскою, двигуном, кабіною та трансмісією. На шасі можуть встановлюватися різноманітні види кузови: фургони, борт або тент. Крім того, випускають подібні вантажні автомобілі з колісною формулою – 4х2, 6х4 та 8х4.
Основною перевагою HOWO 6х4 Шасі T7H є можливість переоснащення різними видами устаткування. Даний вид техніки може мати різну вантажопідйомність, різною кількістю осей та власною вагою. Шасі з несучим кузовом – це повністю працездатний автомобіль з кузовною коробкою та елементами керування. У будь-якому випадку такий вид транспорту можна завжди пристосувати для ваших потреб та для вантажного перевезення того чи іншого виду вантажу.Дуже популярні на ринку такі вантажівки шасі, автобетонозмішувачі, автокрани, сміттєвози, крани-маніпулятори, евакуатори, мультиліфти та пожежні машини. Вантажні шасі виконуються з урахуванням усіх вимог, що пред’являються до техніки такого плану.
Технічна специфікація HOWO 6х4 Шасі T7H | ||
---|---|---|
Колісна формула | 6х4 | |
Дозволена маса автомобіля | 38000 | |
Навантаження на передню вісь, кg | 9000 | |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 | |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 15000 | |
Легальна вантажопідйомність кg | 41000 | |
ДВИГУН_МAN
|
||
6 циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | ||
Система упорскування | BOSCH Сommon Rail. | |
Охолодження | водне, вентильоване з електромагнітною муфтою | |
Екологічна норма | EURO 5 | |
Потужність, л.с. | 330 | |
Робочий об’єм | 7 л. | |
акумулятор 180Ah | ||
нагрівач всмоктувальної труби | ||
ТРАНСМІСІЯ
|
||
КПП | HW19712 механічна кількість передач : 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності | |
РАМА (за технологією MAN)
|
||
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. | |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
||
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118 | ||
Блокування керма | ||
регульована рульова колонка по куту нахилу | ||
Підвіска (за технологією MAN)
|
||
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. | |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. | |
Мости
|
||
Передній міст
|
||
Модель | HR9 | |
Тип | 9т., посилений міст | |
Задній міст
|
||
Модель | АС16 | |
Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. | |
Передавальне число | (4.77,5.45) | |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування | |
Колеса та шини
|
||
315/80R22.5. | ||
Гальмівна система WABCO
|
||
Гальма передні | дискові вентильовані | |
Гальма задні | барабанні | |
АВС | ||
ЕВS | ||
Алюмінієві ресивери | ||
Інше
|
||
Кабіна: | T7HW, довга кабіна з одним спальним місцем | |
Підвіска: | Передня та задня пружинна підвіска | |
BrakeSys: | ABS / ABS з автоматичним регулюванням важеля | |
Паливний бак: | 300L | |
Кондиціонер | ||
Підігрів попереднього підігріву палива | ||
Система опалення SCR | ||
Електрична система підйому кабіни | ||
Електричне заднє освітлення | ||
Дзеркало із системою обігріву | ||
Сидіння з пневматичною підвіскою | ||
Вогнегасник | ||
алюмінієвий повітряний циліндр |