Переваги автомобілів HOWO:
Простота та надійність конструкції – двигун, мости та шасі MAN
MAN володіє 25% акцій HOWO
Надійність та довговічність – ресурс двигуна понад 1 500 000 км.
Наявність фірмового СТО у м. Полтава
Наявність виїзного сервісу щодо регламентних ТО біля замовника
Відео
Технічна специфікація на Поливомийна машина HOWO 6х4 | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Дозволена маса автомобіля | 38000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9000 |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 17000 |
Легальна вантажопідйомність кg | 25000 |
Габарити (ДхШхВ) | 10700х2496х3453 мм |
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg | 41000 |
Витрата палива (порожня машина), л/100 км | 28,5 |
ДВИГУН | |
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Система упорскування | BOSCH Сommon Rail. |
Охолодження водне | вентильоване з електромагнітною муфтою |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 9726 |
Потужність, л.с | 380 |
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. | 1560/1200-1500 |
ТРАНСМІСІЯ | |
Зчеплення | MFZ 430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | HW25712XSTL Cірована механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN) | |
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ | |
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118 | |
Блокування керма | |
Регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN) | |
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости | |
Передній міст | |
Модель | HR9 |
Тип | 9т., посилений міст |
Задній міст | |
Модель | HС16 |
Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. |
Передавальне число | 5,45 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини | |
315×80 R22,5 | 11шт. |
Тормозна система WABCO | |
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
АВС | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна | |
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Круїз контроль |
Для холодних країн | Електричні склопідйомники |
Центральний замок | Клімат контроль |
Кметалевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Інше обладнання | |
Запасне колесо+лебідка | |
Паливний алюмінієвий бак | закривається на ключ, об’єм 300 л |
Бак AdBlu | 30 л, підігрівається |
Вимикач маси | механічний |
Передній гачок | буксирувальний |
Фільтр паливний | з підігрівом та сепаратором |
Фільтра салону | |
Фільтра салону | |
АКБ | 180 Ач |
Домкрат | 15 т |
Кузов | бочка |
Об’єм | 15 м.куб. |
Ширина зрошувача (м) | 14-18 |
Дальність дії розпилювача до (м) | 80 |
Матеріал | Q235 |
Товщина сталевого листа резервуару | 5 мм. |
Витрата води (л/хв) | 800-1000 |
Засувка пневматична LFZF | 40L |
Кран кульовий двоходовий | Q41F-10L-70A |
Кран кульовий триходовий | Q45F-10L-70 |
Насос водяний низького тиску | 80СБ-60/90 правий |
Бочка має три захисні бар’єри, що запобігає утворенню хвиль.