HOWO 6х4 А7 САМОСКИД


Опис

Самоскиди HOWO 6х4 А7 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.

Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.

MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок

Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити HOWO 6х4 А7 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.

 
Технічна специфікація на самоскид HOWO А7 6х4
 
Колісна формула 6х4
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 15000
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Габарити (ДхШхВ) 8475х2496х3125 mm
 
ДВИГУН
6циліндровий, рядний, 24клапанний, 4тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с. 380
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)<
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Тип 9т., посилений міст
 
Задній міст
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 4,77
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315/80 R22.5 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна стандартна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція
Для холодних країн Клімат контроль
Центральний замок Круїз контроль
металевий бампер Електричні склопідйомники
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Запасне колесо+лебідка
Паливний алюмінієвий бак, закривається на ключ, об’єм 300 л
Бак AdBlu 30 л, що підігрівається
механічний вимикач маси
Передній гачок буксирувальний
аварійний трикутник
Домкрат 15 т
Фільтр паливний з підігрівом та сепаратором
Фільтра салону
АКБ 180 Ач
 
Кузов самоскидного типу
Кузов самоскидного типу
Внутрішні габарити (ДхШхВ), мм 5000х2300х1500
Об’єм 17 м.куб
Матеріал кузова високоякісна сталь HARDOX товщина днища 8 мм, товщина бортів – 6 мм
Підігрів кузова
Гідравліка HYVA
Управління перекиданням кузова з кабіни водія
звуковий сигнал підняття кузова
Задній противідкатний бампер
Металеві підкрилки для задньої осі
Інструментальна скринька
Захисний козирок над кабіною