Опис
Самоскиди HOWO 4х2 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.
Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.
MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок
Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити HOWO 4х2 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.
Технічна специфікація на Поливомийна машина HOWO 6х4 | |
---|---|
Колісна формула | 6х4 |
Дозволена маса автомобіля | 38000 |
Навантаження на передню вісь, кg | 9000 |
Навантаження на задні осі, кg | 32000 |
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg | 17000 |
Легальна вантажопідйомність кg | 25000 |
Габарити (ДхШхВ) | 10700х2496х3453 мм |
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg | 41000 |
Витрата палива (порожня машина), л/100 км | 28,5 |
ДВИГУН
|
|
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням. | |
Система упорскування BOSCH Сommon Rail. | |
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою | |
Екологічна норма | EURO 5 |
Робочий об’єм | 9726 |
Потужність, л.с | 380 |
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. | 1560/1200-1500 |
ТРАНСМІСІЯ
|
|
Зчеплення | MFZ 430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний |
КПП | HW25712XSTL Cірована механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності |
РАМА (за технологією MAN)
|
|
Лонжерони рами | холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм. |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
|
|
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118 | |
Блокування керма | |
Регульована рульова колонка по куту нахилу | |
Підвіска (за технологією MAN)
|
|
Передня: | Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. |
Задня: | Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості. |
Мости
|
|
Передній міст | |
Модель | HR9 |
Тип | 9т., посилений міст |
Задній міст | |
Модель | HС16 |
Тип | 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу. |
Передавальне число | 5,45 |
Блокування | Міжосьове та міжколісне блокування |
Колеса та шини
|
|
315×80 R22,5 | 11шт. |
Тормозна система WABCO
|
|
Гальма передні | дискові вентильовані |
Гальма задні | барабанні |
АВС | |
Алюмінієві ресивери | |
Кабіна
|
|
Екстер’єр | Інтер’єр |
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) | Сидіння водія з пневматичною підвіскою |
Антикорозійний захист | Радіо USB MP3 |
Покращена шумоізоляція | Круїз контроль |
Для холодних країн | Електричні склопідйомники |
Центральний замок | Клімат контроль |
Кметалевий бампер | Люк у даху |
Захист картера двигуна | Зовнішній сонцезахисний козирок |
Інше обладнання | |
Кузов самоскидного типу | |
Паливний алюмінієвий бак | закривається на ключ, об’єм 300 л |
Об’єм | 17 м.куб |
Матеріал кузовависокоякісна сталь HARDOX | товщина днища 8 мм, товщина бортів – 6 мм |
Підігрів кузова | |
Гідравліка HYVA | |
Управління перекиданням кузова з кабіни водія | |
звуковий сигнал підняття кузова | |
Задній противідкатний бампер | |
Металеві підкрилки для задньої осі | |
Інструментальна скринька | |
Захисний козирок над кабіною |