HOWO 4х2 САМОСКИД


Опис

Самоскиди HOWO 4х2 САМОСКИД увібрали в себе всі останні технічні розробки світового автомобілебудування у класі важких вантажних автомобілів.

Найбільший технічний внесок зробила компанія MAN – один із найбільших світових виробників вантажних автомобілів, яка привнесла із собою двигуни останнього покоління, вузли трансмісії та сучасні кабіни і використовують найсучасніші марки сталі, а також гідравлічне устаткування світового лідера марки HYWA.

MAN володіє 25% акцій SINOTRUK, тому впроваджує найсучасніші свої розробки у нові моделі вантажівок

Сьогодні наш каталог товарів налічує десятки позицій, нової, сертифікованої техніки, якою знайдеться гідне застосування у різних галузях народного господарства. У нас можна купити HOWO 4х2 САМОСКИД для вивозу снігу, сміття та виконання інших робіт у комунальній галузі. У сільському господарстві наша техніка ефективно впорається із доставкою насіння, добрив, вивезенням із полів урожаю. У дуже широкому асортименті представлені моделі для робіт у будівельній, дорожньо-будівельній галузі. З їх допомогою здійснюватиметься доставка щебеню, піску, гравію та інших сипких матеріалів. Застосовуються такі машини й у гірничодобувній галузі транспортування корисних копалин.

 
Технічна специфікація на Поливомийна машина HOWO 6х4
 
Колісна формула 6х4
Дозволена маса автомобіля 38000
Навантаження на передню вісь, кg 9000
Навантаження на задні осі, кg 32000
Маса спорядженого автомобіля (власна) кg 17000
Легальна вантажопідйомність кg 25000
Габарити (ДхШхВ) 10700х2496х3453 мм
Макс. Технічна вантажопідйомність, кg 41000
Витрата палива (порожня машина), л/100 км 28,5
 
ДВИГУН
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім упорскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 9726
Потужність, л.с 380
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 1560/1200-1500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення MFZ 430 однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП HW25712XSTL Cірована механічна кількість передач: 12пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
Регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Залежна, балансирна, з реактивними штангами на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з стабілізатором поперечної стійкості.
 
Мости
Передній міст
Модель HR9
Тип 9т., посилений міст
Задній міст
Модель HС16
Тип 16т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 5,45
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315×80 R22,5 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
Алюмінієві ресивери
 
Кабіна
Екстер’єр Інтер’єр
Кабіна середня денна з механічною підвіскою (водій + 1 пасажир +1 повноцінна спальна полиця) Сидіння водія з пневматичною підвіскою
Антикорозійний захист Радіо USB MP3
Покращена шумоізоляція Круїз контроль
Для холодних країн Електричні склопідйомники
Центральний замок Клімат контроль
Кметалевий бампер Люк у даху
Захист картера двигуна Зовнішній сонцезахисний козирок
 
Інше обладнання
Кузов самоскидного типу
Паливний алюмінієвий бак закривається на ключ, об’єм 300 л
Об’єм 17 м.куб
Матеріал кузовависокоякісна сталь HARDOX товщина днища 8 мм, товщина бортів – 6 мм
Підігрів кузова
Гідравліка HYVA
Управління перекиданням кузова з кабіни водія
звуковий сигнал підняття кузова
Задній противідкатний бампер
Металеві підкрилки для задньої осі
Інструментальна скринька
Захисний козирок над кабіною