БЕТОНОЗМІШУВАЧ SITRAK 6×4 T7N


Опис

БЕТОНОЗМІШУВАЧ SITRAK 6×4 T7N – це бетононасос (як правило зі стрілою), змонтований на транспортний засіб. Автобетононасос здійснює перекачування бетонних сумішей у різних напрямках до місця укладання бетону. Наш автобетононасос дозволяє швидко, зручно та точно перекачувати бетон по горизонту та на висоту до 48 метрів За допомогою подібної техніки куди простіше виконувати роботи з заливання бетону, коли об’єкт, що будується, знаходиться на території старої забудови або в глибині нової

Довга стріла бетононасоса HOWO дозволяє здійснювати подачу бетону в будь-яку точку будівельного майданчика, при цьому пересування самого автомобіля на майданчик мінімальні. Часто подача бетону на висоту здійснюється автобетононасосом через огородження будмайданчика. Усі автобетононасоси укомплектовані бетоноводами, приймальними бункерами та, обов’язково, висувними опорами.

БЕТОНОЗМІШУВАЧ SITRAK 6×4 T7N кращій помічник у вашому будівництві

 
Технічна специфікація на БЕТОНОЗМІШУВАЧ SITRAK 6×4 T7N
Колісна формула 6х4
Навантаження на передню вісь, кg 7500
Навантаження на задні осі, кg 32000
Об’єм барабана, м3 9
Об’єм бака з водою л. 800
 
ДВИГУН (MC11.44-50,440hp
6-циліндровий, рядний, 24-клапанний, 4-тактний, дизельний з безпосереднім порскуванням, турбіна з проміжним охолодженням.
Система упорскування BOSCH Сommon Rail.
Охолодження водне, вентильоване з електромагнітною муфтою
Екологічна норма EURO 5
Робочий об’єм 10518
Потужність, л.с 440
Максимальний момент, що крутить, Нм/об. 1560/1200-1500
 
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення ZF16S2230TO однодискове сухе привід гідравлічний, педальний
КПП Механічна, кількість передач : 16пер.+ 2 зад. Коробка відбору потужності синхронізована.
 
РАМА (за технологією MAN)
Лонжерони рами холодна клепка, посилена версія, товщина 10 мм, висота 300 мм, ширина верхньої та нижньої поперечки балки 80мм.
 
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ BOSH
Гідропідсилювач рульового керування ZF8118
Блокування керма
Регульована рульова колонка по куту нахилу
 
Підвіска (за технологією MAN)
Передня: Залежна на поздовжніх напівеліптичних листових ресорах з телескопічними гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості.
Задня: Ресорна
 
Мости
Передній міст
Модель VPD7.5
Тип 7.5т., посилений міст
Задній міст
Модель MAT16ZG
Тип 16х2 т., посилений міст, з колісними редукторами та міжосьовими диференціалом. З блокуванням міжосьового та міжколісного диференціалу.
Передавальне число 3,36
Блокування Міжосьове та міжколісне блокування
 
Колеса та шини
315×80 R22,5 11шт.
 
Тормозна система WABCO
Гальма передні дискові вентильовані
Гальма задні барабанні
АВС
Алюмінієві ресивери