Автогрейдер SEM 919


Опис

Автогрейдер SEM 919 спроектований спеціально для виконання великого обсягу земляних робіт. Висока міцність робочого знаряддя та основних компонентів машини дозволяє ефективно використовувати модель 919 в важких дорожніх умовах.

Завдяки доступній ціні, яка є однією з основних переваг китайськой техніки виробництва SEM, можливість купити автогрейдер мають не тільки великі будівельні компанії, але і невеликі комунальні господарства. Низькі експлуатаційні витрати і висока продуктивність машини протягом тривалого терміну служби істотно знижують собівартість виконання робіт і скорочують час їх виконання. Як наслідок, зменшується термін окупності машини.

Автогрейдер SEM 919 незамінний при виконанні будівельних робіт та у комунальному господарстві. Грейдери SEM характеризуються унікальним дизайном переднього моста, що сприяє оптимальному куту нахилу коліс. Комфортабельна кабіна розташована на передній рамі, що забезпечує оператору відмінну оглядовість та легке керування.

Відео

Оптимізований двигун Weichai WD10
    Двигун

  • Двигун з турбокомпресором та проміжним охолодженням наддувного повітря.
  • Найбільш сучасний двигун з покращеною надійністю, паливною економічністю та запасом крутного моменту.
  • Відповідність нормам токсичності відпрацьованих газів Stage ІІ.
  • Поліпшений холодний запуск.
Система охолодження двигуна

Вентилятор охолодження двигуна з гідравлічним приводом

    Охолодження двигуна

  • Знижений рівень шуму.
  • Покращена економіка палива.
  • Збільшена корисна потужність двигуна.
  • Знижені паразитні втрати порівняно з двигунами з ремінним приводом.
  • Менше кількість операцій з обслуговування внаслідок відсутності приводних ременів.
Навісне обладнання

Відвал
Відвал

  • Великий зазор між відвалом і поворотним колом дозволяє ґрунту вільно пересипатися через відвал.
  • Оптимальний вигин овалу для кращого обкатуматеріалу.
  • Можливість вибору усунення відвалу вправо чи вліво.

Розпушувач

    Розпушувач

  • Можливість встановлення додаткових зубців.
  • Можливість встановлення 9 стійок кирківника

Передній відвал:

  • Профілювання відвалів щебеню та вузьких ділянок.
Гальмівна система

Відвал
Робоче гальмо:

  • Барабанного типу з розсувними колодками, з гідравлічним приводом та пневматичним підсилювачем, механічне регулювання.
  • Увімкнення пружиною.
  • Безпека – гальма зберігають працездатність навіть у разі поломки ланцюгового приводу тандемного візка, а також поломки одного з контурів.

Стоянкове\аварійне гальмо:

    Розпушувач

  • Колодкове гальмо барабанного типу.
  • Наявність резервного гальмівного зусилля.
  • Вилучення вологи, запобігання забрудненнясистеми.
  • Увімкнення пружиною, відключення пневматичне.
  • Безпека – у разі падіння тиску в пневматичній системі гальмо стоянки автоматично включається.
Гідравлічна система

Тягова рама

  • Гідророзподільники з пропорційною пріоритетною компенсацією тиску (PPPC) розроблені спеціально для грейдерів. Вони безперервно регулюють витрату та тиск у гідросистемі у відповідність до навантаження та керуючих впливів, що полегшує контроль за всіма функціями.
  • Поршневий насос із змінною продуктивністю зменшуєтепловиділення та споживану потужність, а також підвищує паливну економічність.
  • Запірні та запобіжні клапани фіксують робочі органи в заданому положенні, виключають зміщення поршнів у гідроциліндрах через зовнішні навантаження та відповідні пошкодження від надлишкового тиску.
  • Є можливість встановити систему автоматичного керування Trimble.
  • Легкі короткохідні важелі керування зручно скомпоновані, що забезпечує простоту керування.
Тягова рама

Тягова рама

  • Трубчаста конструкція А-подібної тягової рами забезпечує високе притискне зусилля та довговічність.
  • Завдяки змінному шаровому шарніру, закріпленому болтами, знижується час і вартість техобслуговування.
  • Для точного регулювання механізм тягової рами передбачено просте зняття калібрувальних шайб.
Передня рама

Тягова рама

  • Коробчаста конструкція рами із загнутим бортом дозволяє уникнути наявності зварних швів у зонах високих навантажень, а виготовлення нижньої та верхньої частин рами та цільної сталі підвищує надійність та довговічність.
  • Гідравлічні шлангирозташовані з урахуванням вимог зручності технічного обслуговування та мінімального ризику випадкових пошкоджень.
  • Застосування змінних втулок знижує загальну вартість обслуговування грейдера та підвищує його довговічність
Робоче місце оператора

Місце оператора

  • Кабіна оператора розташована в передній частині рами, що дозволяє мати хороший огляд тягової рами, поворотного кола та відвалу, керованих коліс при складанні рами.
  • Кабіна без системи захисту під час перекидання (ROPS).
  • Зручне розташування ручки та педалі керування повітряною заслінкою двигуна.
  • Кабіна з кондиціонером, обігрівачем та радіоприймачем. Склоочисник лобового скла зверху та знизу, склоочисник ззаду.
  • Легкість візуального контролю найважливіших параметрів стану машини за допомогою приладів та контрольних ламп у кабіні.
Зручність технічного обслуговування

Технічне обслуговування

  • Доступ до двигуна та коробки передач для ремонту та обслуговування.
  • Вікна для контролю стану повітряного фільтра, рівня олії у гідравлічній системі, рівня охолоджуючої рідини дозволяє з легкістю операторам перевіряти стан під час щоденної інспекції.
  • Численні точки мастила, відведені від важкодоступних місць.
Безпека

Безпека

  • Безпека оператора: 3 точки опори, протиковзна поверхня, великі поручні, конструкція ступенів, на якій не накопичується бруд.
  • Бічні зовнішні дзеркала, великі внутрішні дзеркала заднього виду, звукова сигналізація заднього ходу, здвоєні передні звукові сигнали дозволяють безпечніше працювати у навколишньому середовищі.
 
Технічні характеристики автогрейдера SEM 919
Вага, кг 17 640
Ширина відвалу, мм 3 974
Макс.тягова сила, кН ≥ 78
 
Двигун
Потужність двигуна, кВт 190
Модель Shanghai Diesel D9 – Stage 2
Робочий об’єм, л 8,82
Швидкість обертання, об/хв 2000
 
Коробка передач
Модель Hangсhi 6WG180
Передача крутного моменту гідротрансформатор
Тип коробки: з проміжним валом, з перемиканням передач під навантаженням
Кількість передач переднього заднього ходу 6\3
Максимальна швидкість передня задня 40\25 км\година
 
Навісне обладнання
Грейдерний відвал (довжина, товщина, висота) 3 974 х 25 х 607 мм
Максимальна висота підйому ножа 475 мм
Максимальна глибина зрізу 715 мм
Максимальний кут нахилу вперед. 40°\5°
Максимальний кут повороту відвалу 90°
Передній відвал (довжина, висота) 2 740 х 930 мм
Розпушувач з 3 зубами
 
Гідравлічна система
Тиск у системі 22мПа
Гідравлічні часові цикли:
Підйом\опускання відвалу лівої та правої частини 2,42\2,67 сек
Висунення відвалу вліво/вправо 10,09\9,84 сек
 
Рульове управління
Кут повороту передньої вісі вліво/вправо 47,5°
Максимальний кут складання рами 20°
Мін. радіус розвороту, м ≤ 7,8
 
Покришки та шини
Розмір 17,5-25
Шаровість 12
Тип текстури L2\G2
 

Автогрейдер SEM 919 чудово працює у парі з самоскидом SITRAK Т7H 6х4.
Ми чекаємо на Ваші дзвінки!